ZIELENINA DLA NIEJADKA

Miasto:
Sosnowiec
Prowadzący:
Magdalena Cielenga-Wiaterek
Data:
22.10.2018
Czas trwania:
17:00 - 21:00
Dostępność:
wolne miejsca: 14

Zielenina dla Niejadka

Twoje dziecko pluje pomidorami, a gdy widzi kaszę jaglaną ucieka, gdzie pieprz rośnie?

Chce jeść tylko białe bułki, a mogłby żyć samymi słodyczami?

A może wcina masę zieleniny, ale brakuje Ci już pomysłów na pyszne dania dla malucha czy starszaka?

Te warsztaty są zdecydowanie dla Ciebie!

Nauczysz się na nich przyrządzać zdrowe i proste potrawy, które bez problemu przygotujesz na co dzień w swojej kuchni. Wszystkie dania będą z nieskomplikowanych składników i nie wymagające poświęcenia długiego czasu na gotowanie. Otrzymasz także dużo rad, jak przekonać dziecko do jedzenia zdrowych rzeczy i pokazać mu, że jedzenie to radość. Warsztaty prowadzone są w przyjaznej, wyluzowanej atmosferze, bez oceniania.

Wszyscy otrzymają przepisy, aby przygotować w domu dania z warsztatów.

Całe menu jest opracowane ze szczególnym uwzględnieniem gustu dzieci. Menu nie zawiera białej mąki ani cukru. Wszystkie dania są przygotowane na bazie pełnoziarnistych produktów, słodkie dania są słodzone w naturalny sposób. Dania są bogate w warzywa i owoce.

  1. Pomarańczowa granola – naturalnie słodzona, na bazie pełnoziarnistych płatków wzbogacona ziarnami. Chrupiąca i słodka, będzie śniadaniowym hitem.
  2. Pełnoziarniste placuszki – wspaniałe śniadanie, które uszczęśliwi każde dziecko. Puszyste i pożywne. Pełnoziarnista mąka gwarantuje dawkę błonnika, składników mineralnych i węglowodanów złożonych.
  3. Różowe kluski – w sprytny sposób przemycą buraki do diety małego niejadka.
  4. Klopsiki z soczewicy i dyni w pomidorowym sosie – porcja zdrowego, dobrze przyswajalnego białka w formie klopsików, które lubi większość dzieci. Do tego pyszny, domowy sos pomidorowy, który można wykorzystać w innych daniach.
  5. Owsiane kulki mocy z marchewką – zdrowy, pełnowartościowy deser na bazie suszonych owoców pełnych składników mineralnych i pełnych błonnika płatków owsianych.
  6. Czekoladowy budyń jaglany – przepyszny deser na bazie super zdrowej kaszy jaglanej. Naturalnie słodzony, podany ze świeżymi owocami.
  7. Podwójnie pomidorowa zupa – zdrowsza odmiana ulubionej dziecięcej zupy. Wzbogacona o porcję białka, będzie nową ulubioną zupą Twojego dziecka.
  8. Pasta z pietruszki i masła orzechowego – ta pasta uratuje nieraz nudne kolacje. Masło orzechowe przekona każdego niejadka do zdrowej kanapki.

Magdalena Cielenga-Wiaterek – Od ponad 9 lat prowadzi wegetariańskiego bloga kulinarnego „Zielenina”. Autorka trzech książek kulinarnych „Zielenina na talerzu”, „Zielenina bez glutenu” i „Zielenina Party”. Zwolenniczka minimalizmu i prostoty w kuchni i życiu. Uczy gotować prosto, szybko i zdrowo na bazie lokalnych i sezonowych składników. Prowadzi swoją fundację, której działalność propaguje zdrowe odżywianie dzieci i dorosłych. Od wielu lat prowadzi warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Jako ciocia Zielenina uczy dzieci gotować i jeść zdrowo na warsztatach prowadzonych także w przedszkolach i szkołach. Rodzicom i opiekunom pokazuje na warsztatach, że zdrowe gotowanie dla dzieci wcale nie jest trudne i uczy jak przekonać dzieci do jedzenia warzyw i innych zdrowych produktów. Mama dwóch urwisów, z którymi ćwiczy na co dzień gotowanie i jedzenie zdrowych pyszności.

UWAGA:

Osoby które chcą otrzymać certyfikat z warsztatów proszone są o udzielenie informacji w momencie zapisywania się na kurs. Po tym terminie certyfikaty nie będą wystawiane.

Jeżeli na warsztaty nie zgłosi się minimalna liczba uczestników (10), warsztaty odbędą się w innym terminie.

Rezerwacje

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu. regulamin

Mapa

Wczytuję mapę...